2013. március 29., péntek

2. fejezet


Itt a friss sajnálom hogy eddig kellet rá várni. Jó olvasást a fejezethez!
Puszi: Bella
Bella szemszöge:
A padtársam amint leültem rögtön felém nézet és mosolyogva beszélni kezdett.
-          Szia, a nevem Alice Cullen és te biztos Bella vagy az új diák- Mondta mosolyogva kicsit érdekes volt, hogy a lány olyan fehér és nagyon hasonlít egy koboldra és olyan, amikor megszólal mit, ha csengettyűk játszanának, de nem töröttem vele.
-          Szia, Alice! Igen én vagyok Bella, de honnan tudtad, hogy Bellát szeretem nem az Isabellát?- Kérdeztem tőle érdeklődve
-           Hát csak egy megérzés volt. Általában az emberek nem szeretik a teljes nevüket, így gondoltam, hogy te is így vagy vele- Válaszolt Alice mosolyogva.
-          Értem és…- kérdeztem volna tovább, de a tanár félbe szakított.
-          Ms. Cullen és Ms. Swan kérem, az órámra figyeljenek beszélgetés helyett – Szolt ránk Mr. Brennerel.
-          Igen is válaszolunk egyszerre Aliceszel - Erre mindketten elmosolyogtunk.
Az óra gyorsan eltelt. Az óra után Alice és én együtt mentünk ki a teremből ahol egy szőke hajú srác ált amint kiléptünk rögtön odajött. Mire Alice elmosolyodott és így szólt
-          Bella ő itt a barátom Jasper Hale- Mondta mosolyogva.
Erre Jasper rám nézet és megszólalt.
-          Helló a nevem Jasper te pedig Bella vagy- Mondta érzelem nélkül.
Erre én válaszoltam meglepve, mert Jaspernek is olyan selymes volt a hangja, mint Alicenek ami nem kicsit meglepett.
-          Igen én lennék Bella, de úgy tűnik, hogy a hírem megelőzött, mert a barátnőd már a nevemen szólított- Mosolyogtam el.
Erre Jasper egy kicsit elmosolyodott és közelebb húzta magához Alicet – Igen Alice mindent tud, de hogy honnan azt nekem is nehezen árulta el. – mondta.
Alice hirtelen megszólalt.
-          Milyen órád lesz?- kérdezte.
Elővettem az órarendemet és megnéztem. – Történelem. -   Válaszoltam
-          Az kár nekünk kémiánk lesz - szomorodott el – és azután – kérdezte
-          Testnevelés – mondtam.
-          Az nagyon jó nekem is tesim lesz a harmadik órám - mondta mosolyogva
-          Értem akkor találkozunk tesin sziasztok. - Köszöntem el tőlük.
-          Szia. – Szólt utánam.

Az töri óra gyorsan eltelt. Utána a tornaterem felé vettem az irányt. Már közel járok az öltözőhöz a térkép szerint, amit nézek-gondoltam.
De akkor valakinek neki mentem és földre estem volna már  éreztem,  hogy esek  de akkor valaki elkapott. Felnéztem és akkor a szemem találkozott egy arany szempárral. A gyomromban hirtelen olyan érzés támadt mintha pillangók lennének a gyomromba és ki akarnának szabadulni.
Hirtelen megszólalt:
-          Szia, ügye nem ütődted meg magad? – Kérdezte
-          Szia, Bella vagyok és nem ütődtem meg magam amúgy, hogy hívnak?- Kérdeztem tőle.
-          Szép a neved amúgy a nevem Edward Cullen. – mondta.
-          Köszönöm a bókot azt hiszem – mondtam zavartam miközben lesütöttem a szemem – Amúgy te nem ismered Alice és Jasper? – Kérdeztem
-          De ők a testvéreim - Mondta.
-          Ez meglep Alice nem említette, hogy van testvére. – Mondtam.
-          Hát nem vagyunk vér szerint testvérek csak örökbe fogadót testvérek vagyunk, de mennünk kéne órára – Mondta
Ránéztem az órámra és már csak 2perc volt csöngőig. Gyorsan elköszöntem Edwardtól és mentem órára.

2 megjegyzés:

  1. szia!
    Nekem tetszett de ilyen ritkán lesz csak friss? vagy kivételes alkalom volt!
    szép hétvégét
    Fruzsi

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nagyon jó lett, tetszik. Még Bella ismerkedik a hellyel és az emberekkel, utána gondolom beindul az események sorozata :) Remélem hamarosan jön az újabb rész.
    Várom a folytatást.

    Nóci

    VálaszTörlés