2014. április 14., hétfő

4. fejezet

Sziasztok!
Bocsi hogy csak most de kellet egy kis idő amíg minden helyre jön az életemben, de most már itt vagyok :)


Bella szemszöge:

Az ebédlőbe lépve kissé meglepődtem milyen sokan vannak, amint körülnéztem megláttam a Cullenéket  ők éppen rám néztek és úgy tűnt veszekednek valamin  és feltűnt hogy nem csak Edward és Alice és Jasper így inkább hagytam őket és beálltam a sorba. Mikor sorra kerültem kértem egy pizza szeletett és egy kólát, mivel mindenhol ültek így inkább kimentem az udvarra.
5 perc allat megettem az ebédemet és megittam a kólámat. Éppen indultam volna mikor a ebédlő ajtaja kinyilt és kijött rajta a szőke lány aki Cullenéknél ült. Amikor meglátott egyenesen oda jött hozzám és megszólalt
  • Ki vagy te és mit akarsz a családomtól?- Kérdezte.
  • Szia Bella vagyok és nem tudom miről beszélsz- Mondtam kicsit félve.
  • Ne tetesd a hülyét csak válaszólj mit akarsz Jaspertől, Alicétől és Edwardtól?- Kérdezte. Ez meglepett úgy tűnik ő is a testvérük.
  • Te is a testvérük vagy ?-Kérdeztem. 
  • Igen mit hittél.- Kérdezte egyre idegesebben.
  • Értem én csak Alicékkel barátkozni akartam mert új vagyok itt és mert nem ismerek itt senkit.- Válaszoltam neki.
  • Miért higgyek neked?-Kérdezte idegesen, de a hangjából minta hallható lett volna egy ki kíváncsiság.
  • Szerinted miért ettem itt kint az udvaron egyedül? -Kérdeztem kicsit idegesen.
  • Tételezzük fel, hogy hiszek neked, de akkor ha csak őket ismered miért nem jöttél oda hozzánk ?- Kérdezte már nyugodtabban és oda ült mellém a padra.
  • Azért, mert láttam hogy veszekedtek és nem akartam zavarni.-Válaszoltam mire meglepetésemre elmosolyodott és megszólalt.
  • Legközelebb gyere inkább oda hozzánk, de most gyere mert nemsokára csöngettnek  amúgy Rosalie vagyok. -Mondta már kedvesen és elindult az egyik épültet felé.
  • Várj tudnál  segíteni, hogy merre van az angol terem- Kérdeztem. Mire elmosolyodva visszajött hozzám és ránézett a kezemben szorított órarendre. És az egyik épült felé mutatott és megszólalt
  • Az azaz épület és ahogy bemész jobbra a második ajtó.-Válaszolta kedvesen, majd elindul a saját órája felé.
Így én is elindultam az épület felé ahol órám lesz, szerencsére még becsengő előtt beértem a terembe. Már mindenki bent volt kivéve a tanár a teremben megláttam hogy Jasper is itt van és a mellet lévő szék üres így megindultam  felé. Mikor odaértem, megkérdeztem
  • Szia. Szabad ez a hely?- Mire felnézett és megszólalt
  • Szia persze.- Válaszolta kedvesen így mellé ültem le .
Az óra eseménytelenül zajlott, mert ezt az anyagot már tanultam így és végig unatkoztam, de ahogy láttam Jasper is. Mikor végre kicsöngettek megkérdeztem padtársamat melyik az irodalom terem, mert az órán annyira unatkoztam, hogy szinte megtanulta kívülről. Mire ő közölte hogy itt van két teremmel arrébb a  terem ezt az infót jól megjegyeztem hogy legközelebb már tudjam. Mikor kiértünk a terem elé elköszöntem tőle és elmentem az utolsó órám felé. Mikor a teremhez értem meglepődtem , mert nagyon kevesen voltak bent így odamentem a tanárhoz, hogy megkérdezem jó helyen járok-e?
  • Jó napot ez az irodalom terem?- Kérdeztem mire a tanár felnézve közölte hogy igen mire elkértem tőle a tankönyvemet és mikor épp egy szabad hely felé néztem bejött a terembe Edward és megkérdett, hogy ülök e mellé mire rögtön igennel válaszoltam majd követtem őt a padhoz. Mikor leültünk és elkezdtünk volna beszélgetni becsengettek,de mivel a tanárnak sok dolga volt így szabad órát kaptunk így tudtunk beszélgetni. Edwardot sok dolog érdekel velem kapcsolatban ahogy engem is vele kapcsolatban.Kedvenc szín kedvenc hely stb.
  • Edward hogyhogy ennyien vagytok testvérekés, hogy örökbe fogadtak úgy értem hogy..? 
  • Értem hogy érted ne aggódj amúgy kérdésedre válaszolva úgy hogy Carlisle az apám nagyon szereti a gyerekeket.
  • És mi van az örökbefogadott anyukáddal?
  • Nekünk nincs anyukánk tudod Carlíesle nem talált még párt
  • Neked milyen a családod?
  • A szüleim elváltak eddig anyuval Phonixben laktunk csak nyár elején költöztünk ide. És neked hány testvéred van? - Kérdeztem hátha vissza terelődik rá a téma, és így is lett. 
  • 4 velem együtt 5-en vagyunk testvérek.-Válaszolta.
  • Neked van testvéred.- Kérdezte kedvesen és elkövettem azt a hibát, hogy a szemébe néztem.
  • Ni..nincs.- Válaszoltam akadozva.- Épp feltettem volna a következő kérdést de kicsengettek.
Össze pakoltunk és elindultunk kifelé Edward elkisért a kocsimig és közölte hogy nagyon tetszik neki a bmv Z4  erre elmosolyogtam eé elköszöntünk egymástól és én beültem az autómba de még láttam hogy Alice milyen boldogan ugrik Edward nyakába. Utána haza mentem és a gyerekeimmel voltam és játszottam velük végre újra anya lehetek, mert a suliba meg diáknak kell lennem.


Még egyszer bocsi a késését!
Puszi: Bella


2 megjegyzés:

  1. És reméljük itt is maradsz!!!!
    Puszifruzsi

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Örülök hogy visszatértél és újból rád találtam. Remélem minden rendben van veled.
    Kíváncsian várom az új fejezetet.
    Csak nem majd Renee lesz Carliesle párja?
    Remélem újból olvashatjuk a kis történetet.

    Nóci

    VálaszTörlés