2014. április 22., kedd

5. fejezet

Itt az újabb rész tény kicsit későn :)

Bella szemszöge:
Este miután letettem a gyerekeket aludni és mivel nem kaptunk még házit anyuval kezdtem el beszélgettem pár szót.
  • Milyen volt a suli?
  • Jó.
  • Na mesélj valami jót.-Kérlelt.
  • Hát jóba lettem a Cullenékkel aszt hiszem.
  • Tényleg ezt örömmel hallom, és mesélj róluk.
  • Hát sokan vannak testvérek összesen 5-en és  mindegyiküket az apjuk örökbe fogadta és ami még furcsa azaz, hogy ebből 4-en együtt járnak egymással.
  • Ez érdekes de mesélj róluk valamit, kivel lettél a legjobban jóban?
  • Hát Alicel képzeld elhívott vásárolni magával
  • Tényleg és igent mondtál?
  • Nem nem akartam sokáig rád hagyni a gyerekeket főleg, hogy most voltam először ilyen sokáig nélkülük és ráadásul te is ma kezdtél.- Mondtam az indokaimat.
  • Ugyan a gyerekekkel nem volt semmi baj sőt nagyon jól elvoltunk és a munkámat is megcsináltam míg aludtak szóval e miatt nem kell aggódnod.- Mondta miközben rám mosolygott.
  • Hát rendben akkor holnap beszélek Alicel és akkor a hétvégén elmegyek vele vásárolni.- Mondtam határozottan és anyura mosolyogtam.
  • Miért csak hétvégén? 
  • Mert most a gyerekekkel akarom tölteni a délutánjaimat.- Mondtam határozottan.
  • Rendben de most menjünk mi is aludni, holnap neked suli.
  • Rendben.

Reggel már megint fáradtan keltem az ébresztő órámra.
Gyorsan  megmosakodtam és felöltöztem:
Felvettem a zöld blúzomat:


és a nadrágomat:

 kifésültem a hajamat  és már készen is voltam.
Lefelé menet bementem a gyerekekhez és mint tegnap ma is kaptak puszit a fejükre majd nehéz szívvel le mentem elköszöntem anyutól és már mentem is az iskolába. Az iskola előtt sokan megbámultak mint tegnap de nem törődtem velük. Mivel ma irodalommal kezdek ami azt jelenti, hogy Edward mellet ülhetek, de ez miért izgat kérdeztem magamtól, de inkább nem törődtem ezzel és gyorsan besiettem abba az épületbe ahol tegnap is órám volt. Mikor beértem a terembe még alig volt valaki bent így leültem és rajzolni kezdtem a tegnapival együtt ez lett belőle:
Akkor kaptam csak fel a fejem a rajzból mikor a mellettem lévő szék kihúzódott és egy bársonyos hang megszólalt:
  • Szia Bella.
  • Szia.
  • Szépet rajzoltál.- Dicsérte meg a füzetem borítóját.
  • Köszi.
Hirtelen bejött a tanár és elkezdődött az óra.
Az óra alatt végig őt néztem mikor ő nem nézett vagy legalábbis ezt hittem. De ő is sokszor nézett engem és olyankor elpirulva elnéztem róla mintha csak véletlenül néztem volna rá. Mikor kicsengettek még mindig kissé zavarban voltam mert elég sokáig volt köztünk szemkontaktus.
Majd lesütött szemmel kezdtem el pakolni, mikor:
  • Milyen órád lesz?
  •  Nekem Töri.-Válaszoltam még kicsit zavartan.
  • Nekem is elkísérhetlek?- Kérdezte egy cuki félmosollyal a száján.
  • Igen persze. Hétvégén szerinted Alice rá ér?
  • Szerintem igen, de miért kérded?
  • Csak mondta tegnap, hogy menyek el vele vásárolni, de nemet mondtam és kiderült hogy ráérek és gondoltam hétvégén elmehetnék vele.
  • Kérdezd meg tőle biztos szivesen veled megy.
  • Rendben, ez atöri terem?-Kérdeztem a teremre mutatva ami elött áltunk
  • Igen, gyere menjünk be. Ülsz mellém?
  • Igen persze.
Majd elfoglaltuk a helyet egymás mellet és éppen mikor folytattuk volna a beszélgetést bejött a tanár. Törin négy ember felelt le, ami nem sikerült olyan jól a négy gyereknek de folyt tovább az óra. Most nem mertem Edwardra nézni, mert a tanár elég ijesztő volt és inkább szorgosan jegyzeteltem. Mire kicsengettek fájt a kezem a sok írástól.
  • Milyen órád lesz?- Kérdezte mosolyogva Edward
  • Rajz, neked?
  • Nekem matek.
  • Megmutatod hol van a terem?- Amúgy tudtam hogy hol van de még szerettem volna a közelébe lenni.
  • Persze gyere.- Mondta és rám mosolygott.
  • Miért költöztetek ide?-Kezdett beszélgetést Edward de nagyon rossz témával.
  • Anya új állása miatt, és ti?- Mondtam gyorsan és rögtön tereltem.
  • Mi apánk új állása miatt.-Ugy tünt ő se akkar erről beszélni. Megált egy terem elött és megszólalt
  • Ez az.
  • Köszi.
Bementem a terembe és odamentem a tanárhoz bemutatkoztam és  ő adata mi kell majd órára a listát. Körülnéztem és megláttam Rosaliet aki rám mosolygott. Oda mentem és leültem mellé a feladat az volt, hogy le kellet rajzolnunk egymást ami nagyon jó volt amit rajzoltam Rosalieról mert az óra végén megmutattuk egymásnak:
Amit ő rajzolt rólam:
Min a kettőnké ötös lett. Aminek mindketten örültünk bár szerintem az övé jobb lett mint az egyém.
  • Milyen órád lesz?- Kérdezte .
  • Olasz véletlenül nem tudod hova kell mennem?- Kérdeztem a rajzomat szorongattva mert megbeszéltük és cseréltünk.
  • De gyere Emmettnek is olasza lesz.- Mondta mosolyogva.
  • Tényleg te még nem is ismered, de ne aggógy majd ém bemutatom neked az én macimat.-Jelentette ki mosolyogva.
  • Oké.
Mentünk még egy kicsit és oda is értünk a teremhez Rosalie nem törődött azzal, hogy neki nem ide kéne jönnie fogta és bement a terembe ahol a fiuk fütyültek neki addig míg oda nem ért szerintem Emmetthez.
  • Szia cica ki ő.- Kérdezte szerelmét miután csókkal köszöntötte.
  • Emmett ő itt Bella.
  • Szia.- köszönt mosolyogva a nagy medve nem volt rá más jelző.
  • Szia.- Köszöntem vissza
  • Na én megyek órára, de Emmett nézd.- Mutatta meg neki a rajzott amit róla rajzoltam.
  • Ez nagyon jó rajz.- Jelentette ki.
  • Bella rajzolta.- mondta rögtön Rosalie.
  • Ügyes vagy.
  • Köszi.
  • Na megyek órára, sziasztok.- köszönt el Rosalie.
  • Szia cica, Bella ülsz mellém ?
  • Persze.
Emmettel az órát végig hülyéskedtünk mivel ő is tud olaszul én meg már nyelvvizsgáztam is belőle. Majd óra után együtt mentünk az ebédlőbe és meghívott, hogy egyek velük amit szívesen elfogadtam.
Ebéd közben tök jó hangulat volt és Alice boldogan igent mondott a hétvégi vásárlásra Rose-zal együtt.Ebéd után együtt mentem Alicel tesire és mivel a tanárnak sok dolga volt szabad óra volt mi Alicel tollasoztunk és közben beszélgettünk. Majd óra után együtt mentünk ki átöltözni és a parkolóba közben beszélgettünk és megkért hogy ha lesz időm rajzoljam le mert nagyon tetszett neki a rajz amit Rose az ebédnél mutatott meg a többieknek így belementem. Majd a parkolóba elköszöntünk és én haza vettem az irányt. Anya mikor elmondta mennyire jóba lettem a Cullenékkel  majdnem elrepült olyan boldog lett. Majd leültem és játszottam a gyerekeimmel majd vacsora után lefektettem őket és megtanultam a törit hogy ne legyen baj majd belőle. Majd elmentem zuhanyozni és utána beestem az ágyba és aludtam.
 

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Örülök hogy olvashattam az új fejezetet. :)
    Bella nagyon jóba lett a Cullenékkel, csak nem tartanak majd egy olyan összejövetelt amikor a két szülő találkozik, és ők is összejönnek?
    Kíváncsi vagyok mit tartogatsz Belláék számára :)
    Várom az új fejezetet.

    Nóci

    VálaszTörlés